Зворотній зв'язок
Зворотній зв'язок
Заповніть всі наведені нижче поля і ми обов'язково зв'яжемося з Вами найближчим часом!
067-00-76-300 067-00-75-300 067-00-74-300 050-20-30-100 sale@msholod.com.ua
Ukr Rus
Ukr Rus
Категорії
Підбір за параметрами
Виробники:

Виносний холод

Відображати:
Сортування
Друк документа
Показувати: СіткаСписок
Фото Модель Деталі
Холодильне рішення на базі агрегату (агрегатів) Bitzer складання «МС ХОЛОД»
Холодильне рішення на базі агрегату (агрегатів) Bitzer складання «МС ХОЛОД» Цей варіант є найбільш гнучким і вигідним, т.к. це не готове заводське рішення, а індивідуальний підхід, а відповідно і комплектація під конкретне завдання та проект з урахуванням усіх побажань Замовника. Також, т.к. ц..
Холодильне рішення на базі холодильного агрегату AREA iCOOL
Холодильний агрегат i-COOL оптимальне рішення для супермаркетів: дозволяє видавати холодопродуктивність від 1500 Вт і до 29 кВт (має 9 моделей для середнього холоду, і 3 моделі для низького холоду). Принципова різниця між агрегатами Bitzer ECOLITE, Сopeland EazyCool і агрегатом ICOOL в способі ре..
Холодильне рішення на базі холодильного агрегату Bitzer Ecolite
Пропонуємо до Вашої уваги ще один варіант вирішення проблеми холодозабезпечення холодильних меблів для магазину. Холодильний агрегат у кожусі Bitzer ECOLITE – надійне рішення для магазинів крокової доступності від всесвітньо відомого німецького виробника холодильного обладнання Bitzer (альтернати..
Холодильне рішення на базі холодильного агрегату Сopeland EazyCool
Холодильний агрегат Сopeland EazyCool ідеальне рішення для магазинів крокової доступності - дозволяє видавати холодопродуктивність від 600 Вт і до 13,8 кВт (має 5 моделей) при цьому глибина регулювання становить 10%. Чим же такий гарний даний агрегат? Глибина регулювання 10% Межі кипіння ..

Принципова відмінність виносного холоду від вбудованого полягає в тому, що холодильний агрегат ставиться не в кожну одиницю холодильних меблів, а ставиться один на всі одиниці, в чому плюси даного рішення:

- Енергоефективність, менше споживання електроенергії ніж на вбудованому холоді (приклад магазин 7 вітрин по 3м на кожній стоїть компресор який споживає по 0,8 кВт, отримуємо 0,8 * 7 = 5,6 кВт споживання, а якщо ставити виносний агрегат то всього лише 3,2 кВт, далі проста арифметика 5,6-3,2=2,4кВт і це різниця за годину, на місяць це буде 1339кВт (при роботі 18ч) а на рік 16068 кВт), але це ще не всі витрати на електроенергію тк обладнання яке працює на вбудованому холоді викидає тепло в торговий зал- відповідно його потрібно додатково охолоджувати, а кондиціонери теж споживають електроенергію, також на вбудованому холоді агрегати розташовані всередині вітрини і створюють додатковий шум у торговому залі (на виносному ні), також суттєво знижується корисний об'єм холодильного обладнання та площі викладки товару через те, що частину місця забирає холодильний агрегат.

Мінуси виносного холоду: обладнання з'єднане жорстко мідними трубами, і його просто не пересунеш як обладнання на вбудованому холоді.

Необхідне місце для встановлення зовнішнього блоку.

Отже підіб'ємо підсумок: при виборі виносного холоду ,ми отримуємо енергоефективність і енергозбереження, відсутність зайвого тепла і шуму в торговому залі, більше корисного об'єму в холодильних меблів і кращий естетичний вид холодильного обладнання ,при правильному проектуванні та розстановці обладнання в магазині адже якщо обладнання відразу правильно розставити надалі немає потреби переставляти його.

Слід зазначити, що знов, інвестиції у виносний холод вище на 30-40% ніж у вбудований, але дані інвестиції повертаються за 1 рік роботи магазину, також слід розуміти, що виносний холод має сенс ставити від 2-3 одиниць при їх холодоспоживання не менше 3,5-4,5 кВт на середньому холоді та 1-2 одиницях та 2-3 кВт на низькому холоді.

Типові помилки у виносному холоді:

  1. Неправильно підібраний агрегат-(регулювання продуктивності)-без регулювання продуктивності: відразу губиться вся ідея виносного холоду т.к., представимо у нас є 7 вітрин: оскільки агрегат буде видувати стільки холоду скільки потрібно споживачам (холодильні меблі) і відповідно менше споживатиме і менше зупиняться і пускатимуться, що також прихильно позначиться на його терміні служби, адже основний знос і підвищене енергоспоживання йде в момент старту), не правильний варіант (агрегат з фіксованою потужністю без регулювання продуктивності або з недостатньою глибиною регулювання , що відбувається - теж саме, що якщо уявити на сучасному автомобілі буде встановлена ​​коробка передач з 1 передачі, а необхідно рухаються зі швидкістю 100 км на годину**, уявимо, що з 7 вітрин 6 набрали температ Уру і отже нам потрібно всього 1 кВт, а грегат у нас може давати або 7 або 0, від цього виходить циклічна робота, а саме, часті короткочасні пуски агрегату так як він більше в 7 разів, і нижче його моторесурс і підвищено споживання ( але спочатку з того що агрегат без регулювання дешевше багато замовників йдуть на це, не розуміючи всіх наслідків, т.к. організація, що постачає холодильне обладнання, не розповідає про всі подальші наслідки цього рішення.
  2. Неправильно підібраний агрегат-(рівень шуму) – дуже часто магазини розташовуються поблизу житлових будинків, відповідно, відповідно до СНІПів повинні мати низький рівень шуму і виконання в захисному кожусі.
  3. Не правильний монтаж холодильного контуру, а саме прокладання холодильних магістралей без маслопідйомних петель і ухилів, що призводить до неповернення масла в компресор, далі як наслідок вихід компресора з ладу.
  4. Не вірний розрахунок діаметрів фреонопроводу, що призводить до підвищених швидкостей і тиску в трубах і далі негативно впливає на термін служби та енергоспоживання компресора.
  5. Не правильна пусконалагодження - вбиті неправильні параметри (або не всі) в контролери управління холодильним агрегатом і холодильними меблями, недозаправка або перезаправка холодогентом, неправильне налаштування трв, неправильне вакуумування холодильної системи (не достатнє за часом), відсутність опресування, все це призводить холодильного обладнання і як наслідок: аварії, поломки, зіпсований товар - ВТРАЧЕНИЙ КЛІЄНТ!